Tour deel 4

30 juli 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Het was een super gezellige avond! We hebben met alle vrijwilligers rondom het kampvuur gezeten en de man, die ons eerder op de avond een rondleiding gaf, pakte zijn gitaar erbij en begon liedjes te zingen. Kon het maar iedere avond zo zijn! De volgende ochtend werd er om 8 uur ontbeten. We moesten om half 9 in het busje zitten om naar de lion walk te gaan. Hier eenmaal aangekomen kregen we uitleg en gingen we met 1 leeuw en 1 leeuwin een wandeltocht maken. Vele stops gemaakt om met de leeuwen op de foto te gaan. Hierna stond de safariwagen al klaar om te gaan. Dat ding maakte een herrie!!Niet normaal, maar we hebben ontzettend veel dieren gezien, zebra's, buffels maar het hoogtepunt was toch wel de baby giraf met haar ouders. Dit was de laatste activiteit van de 4 day garden route. Na de safari gingen we terug naar onze gastgezinnen. De reis kon niet snel genoeg meer vergaan want iedereen was doodop! Het was leuk om weer terug bij mijn gastmoeder te komen. Ze had nog lekker voor me gekookt en daarna ben ik vroeg naar bed gegaan! Het was in een woord geweldig!

1. Leonie, Nick en Leon:
    30 juli 2014
    Hoi Anke,
    Wat een mooie ervaringen heb je beleefd!
    Zelfs gebungy-jumped! Cool hoor!
    En dan nog ff de leeuwen uitgelaten. Chique!
    We vinden het prachtig dat je zo'n mooie tijd hebt!
    Heel heel veel liefs en kusjes,
    Leonie, Nick en Léon
  2. Pap en Mam:
    31 juli 2014
    Daag moppie,
    Vandaag alweer de leste daag van wirke en dan begins dich aan diene tweede tour. Veer zeen noe al heel erg benuujd wie dae dich zal bevallen en wasse weer allemaol zals mitmake! Hiej is alles good, sjoon waer. Mam en ich zeen gister ein fietstoch gaon make van ein klein 70 km in de Betuwe, waas heel sjiek maar veer wore waal heel meug toen veer weer toes wore. Op dit moment veul ich de zaal van de fiets nach altied in mien achterste! Veur eine volgende fietstoch van die lengte mot ich toch eine angere zaal hubbe. Maar good veer wunschje dich eine sjoone leste wirkdaag en eine sjieke sjtart van dien tweede toer morge. Bun veurzichtig en haol gein gekke capriolen meer oet zodet oos hert neet meer euversjleit. Groetjes en eine dieke knoevel en kus van oos allemaol en eine poot van Puk. Veer heure oos weer!