Western Cape tour deel 1

1 augustus 2014 - Kaap Agulhas, Zuid-Afrika

Vanmorgen werden we al om 6.40 opgehaald. Ik kreeg mijn mok met koffie mee en moest maar zien dat die weer heel terug kwam bij het gastgezin komende zondag. In de bus waren het Italiaanse meisje en ik als 2e. Voor ons zaten 2 Nederlanders.. Leuk!! Toen we iedereen hadden opgehaald zijn we naar Franschhoek gegaan. Hier gingen we kaas met wijn proeven. Ik geloof dat we in totaal iets van 2 volle glazen hebben geproefd. Mijn hoofd werd een klein beetje lichter en dat om 11.00u. Nadat we dit hadden geproefd gingen we, jaja, weer opnieuw wijn proeven met chocolade.. Ik wist niet meer hoe ik het had. Aiaiai! Half dronken iedereen reden we weer verder. Uiteindelijk was onze laatste stop bij Cape Agulhas. Hier ben ik nog lekker even de zee ingelopen en daarna was het tijd om naar het backpackershuis te gaan. Wat een gezellig huisje! De kamers werden verdeeld en ik sliep met nog 2 andere NL meisjes en 3 jongens op een kamer?! 'S Avonds zijn we gaan poolen met vele vrijwilligers! We hebben bbq gegeten. Ik wil hier graag blijven!

1. Pap en mam:
    1 augustus 2014
    Anke, es veer ut good begriepe hubse vandaag dus de hele daag gebuis. Mer det kin hie auch, dao hofse neet veur nao Afrika. En dao busse auch nog ins heel vreug veur opgesjtange. Veer begriepe noe waal worom desse vandaag maar neet reageerdes. Veer vinje ut geweldig desse ut zo sjoon hubs mer haope toch waal desse nog truuk kumps.
    Geniet d'r nog van.
    Pap en mam