Tour deel 2

27 juli 2014

Wat een gezellig backpackershuis! Er was een bar, super knus waar bierpong werd gespeeld etc. We hebben met een aantal andere vrijwilligers springbok (een shotje) gedronken. Vanmorgen toen ik opstond hadden we een geweldig uitzicht over de zee toen de zon opkwam! Jammer dat we hier maar een uurtje bleven en toen weer verder moesten gaan. Was geen probleem voor mij als ik hier nog 2 dagen had moeten verblijven :) vanmorgen zijn we eerst naar een nationaal park gegaan. Prachtig prachtig prachtig! Ik kon mijn ogen niet geloven! Ook nog Limburgers tegen gekomen! Vanmiddag gingen we naar de hoogste bungeejumpbrug ofzoiets gegaan. Ik heb altijd gezegd; hier krijg je mij nooooit vanaf, dit is iets wat ik nooit van mijn leven zal doen tot een paar uur geleden.. Ik dacht, kan mij het wat schelen. Ik ging op de rand van de brug staan en sprong.. Aiaiiaai wat was ik zenuwachtig! Maar wat was het gaaf! Blij dat ik het toch gedaan heb! De nacht zullen we doorbrengen in een ander backpackershome ook aan het strand! Geweldig uitzicht en ook weer een heel gezellig en knus verblijf.. Ik wil hier niet meer weg hahah. Morgen alweer de laatste dag van de tour ;( dan vrijdag pas weer.. Tot nu toe heb ik in ieder geval niets anders gedaan dan genoten!

1. Pap en Mam:
    27 juli 2014
    Doe hubs genaote maar oos vandaag de stupe op ut lief gejaag mit diene halsbraekende tour, maar aevegood trots op dich en fijn om dich weer ff gebeurd te hubbe. Veer wunschje dich eine sjoone leste Garden tour daag morge. Bun veurzichtig en doot nieks wat veer auch nooit zouwe doon. Groetjes en nach eine sjoone aovend.
  2. Jac:
    28 juli 2014
    Anke geweldiggggggggg, geneet geneet geneet. Veur desse ut wits mosse werke en dan geit zoget neet meer :-)
  3. Linda:
    28 juli 2014
    Haaa!
    Fijn om te heuren desse t nog steeds nao diene zin hubs! Ig haop desse veul foto's hubs gemaakt veur te laote kieke! En krieg
    Mig veur Boedapest neet zo'n ideeën hahaha maar waal sjiek desse van die bruk aafgespronge bus!

Geniet dervan
    Xx