Western Cape tour deel 2

2 augustus 2014 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

De wekker ging om 3.45u vannacht. In eerste instantie dacht ik dat de man een grapje maakte maar het was dus serieus dat we om 4.30 in de bus moesten zitten om naar het shark cage diving te gaan.. Wat een hel! Zeker als het de avond van te voren zo gezellig was. We kregen ontbijt voordat we op boot gingen.. De golven waren super super super hoog en de boot ging telkens op en neer. Iedereen was kei misselijk en ik schaterde het uit, vond het echt helemaal geweldig op de boot. Het was wel onnoemlijk koud en we moesten ons omkleden op een boot waarbij je dus van links naar rechts rolde.. Toen was me het lachen wel even vergaan. Eenmaal in de kooi heb ik uiteindelijk maar één haai gezien en voor de rest alleen maar groen. Wel jammer! Terug op de boot waren de golven nog heviger geworden en er waren veel mensen aan het spugen en ik bleef maar aan het lachen :p Enig! Na dit avontuur kwam de tourguide ons ophalen met degene die niet mee wilden. We zijn met ons allen verder gereden naar Hermanus. Hier zijn we 2 uur gebleven. Leuk en knus plaatsje! We vervolgde de route naar Betty's Bay waar we pinguïns gingen bekijken op het strand! Kei leuk! Het laatste backpackershuis in Afrika voor mij vannacht! We gaan straks nog uit en dan is na morgen het avontuur in Afrika voorbij ;(

1. Inge:
    3 augustus 2014
    Nou Anke, super wat jij allemaal doet en durft, en dat vroeg op, ja dat is ff op de tanden bijten, maar je krijgt er heel wat voor terug. Geniet er lekker van, zulke verhalen kunnen je er niet veel navertellen.

Groetjes Inge